Kobot.forumotion.com Paylaşmın Tek Adresi Knight Online - Knightonline - Silkroad - Wow - Cabal
Lutfen Forum İçergini Gorebılmenız ıçın Uye Olunuz !!!!!


Bızı Seçtıgınız Içın Teşşkurler !!!!!!



En son konular
» [iron_man™]Tony Hawk's Underground 2
Cuma Eyl. 03, 2010 10:17 am tarafından cruise

» IP den Online Oyun Oynamak (Hızlı,Sorunsuz,Takılmadan) Örnek Anlatım Fifa2007
Ptsi Tem. 05, 2010 11:49 pm tarafından jardel07

» ====KoBot KnightOnline 5 Link Dowloand ====
Çarş. Eyl. 23, 2009 7:50 pm tarafından myst

» http://turkdestek.org
Salı Ağus. 11, 2009 3:58 pm tarafından beyzade

» Amazon Queen
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:56 pm tarafından beyzade

» Red alert 2 trainer (99.7kb)
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:56 pm tarafından beyzade

» Project Paradise
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:56 pm tarafından beyzade

» Counter Strike 1.6 (wallhack,aimbot,ve birçok özellik)
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:55 pm tarafından beyzade

» Legendary + 7 trainer
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:55 pm tarafından beyzade

» Lord Of Ring Battle For Middle Earth 1 Trainer %100 Çalışıyor
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:54 pm tarafından beyzade

» Anno 1701 1
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:53 pm tarafından beyzade

» Lord of the Rings: Battle for Middle Earth
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:52 pm tarafından beyzade

» Call of Duty 4 1.7 Wallhack + Kendi Upload'ım + Denenmiştir, Çalışıyor!!!
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:52 pm tarafından beyzade

» Marvel Ultimate Alliance ps2-psp ce pc hileleri
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:52 pm tarafından beyzade

» spider-man friend or foe (hilesi)
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:51 pm tarafından beyzade

» Velvet Assassin "HİLE"
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:50 pm tarafından beyzade

» Age Of Empires 3
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:50 pm tarafından beyzade

» Gta San Andreas Bütün Bölüm Saveleri
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:50 pm tarafından beyzade

» TraiNer Cilginligi Bakmadan Gecmeyin A'dan Z'ye KENdi Uploadİm (Upload Edildi)
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:49 pm tarafından beyzade

» Metin2 oyunıyanlar Cyber Metin2 Bedava EP programı yapmış denedim oldu öneririm
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:48 pm tarafından beyzade

» İ h b a r...
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:48 pm tarafından beyzade

» trainer nedir ? ne işe yarar ? bilmeyen arkadaşlar girsin
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:47 pm tarafından beyzade

» BöLüm KuraLLarı ! Konu açmadan Önce İnceLeyiniz !
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:46 pm tarafından beyzade

» Oddworld: Abe's Exoddus
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:45 pm tarafından beyzade

» o.R.B. Off-World Resource Base
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:45 pm tarafından beyzade

» Obscure (İpucu)
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:44 pm tarafından beyzade

» Asasin's Creed Hileleri
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:44 pm tarafından beyzade

» A Nightmare on Sesame Street
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:43 pm tarafından beyzade

» A-10 Cubaaa
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:42 pm tarafından beyzade

» A2 Racer !
C.tesi Mayıs 16, 2009 11:41 pm tarafından beyzade

ßEYZADE AKTİVE SİTELER
Paylaşım Sitemize Hoşgeldin; Misafir ---------------------------------<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hava Durumu
google kontür, google kontör, google ilk sayfa, googlede ilk sayfa, googlede ilk sayfa
Özel Arama

Zirve100
SayacPagerankWebmaster---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kalıp Ticket Mesajlar, Cevap Olarak Gelen Kalıp Mesajlar

Aşağa gitmek

Kalıp Ticket Mesajlar, Cevap Olarak Gelen Kalıp Mesajlar

Mesaj tarafından beyzade Bir C.tesi Nis. 11, 2009 1:42 pm

Merhabalar,
Ticket Çevirileri konusunda bazen aynı ticketların
arka arkaya çevirisi isteniyor o yüzden bu başlıkta K2 müşteri
hizmetleri tarafından size yollanan kalıp mesajların bir derlemesini
yapmak istedim.Lütfen Ticket Çevirileri başlığında çeviri hakkında
yardım istemeden önce buraya bir göz atın, eğer aradığınız çeviri burda
yoksa yada kendiniz bir ticket yazmak için çeviriye ihtiyaç
duyuyorsanız diğer başlığa konu açınız bu şekilde hem forum kirliliğini
hemde karışıklığı önlemiş oluruz.

1.Ticket
QUOTE
Thank
you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am
unable to resolve this issue personally and must escalate it to another
department for further review. Rest assured that your issue will be
addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for
any inconvenience this may have caused and thank you for your patience
as we work to resolve this matter.

QUOTE
KnightOnline
ile irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Malesef bu konuyu çözmeye
yetkili değilim ve ilgili departmana yönlendirmek
durumundayım.İsteğiniz ilgili departmana yönlendirilecektir ve
olabildiğince hızlı bir şekilde size cevap verilecektir.Bu sorunun
neden olduğu rahatsızlıktan dolayı sizden özür dilerim ve biz bu konuyu
çözmeye çalışırken sabırlı davrandığınız için teşekkür ederim.







2.Ticket
QUOTE
Thank
you for your input; we greatly appreciate all player suggestions and
are constantly striving to make Knight Online more enjoyable for
everyone. I apologize if you have been inconvenienced and I will look
further into this issue and take all the appropriate actions necessary.
Again, thank you for your concern and happy hunting!

QUOTE
Verdiğiniz
bilgi için teşekkürler; göndermiş olduğunuz tüm önerilere müteşekkiriz
ve daima Knight Online'ın herkes için daha eğlenceli bir oyun olması
için çabalıyoruz.Rahatsız olduysanız özür dilerim ve bu konuyla
ilgileneceğim ve gerekli önlemler alınacaktır.TEkrar, ilginiz için
teşekkürler ve iyi eğlenceler.







3.Ticket
QUOTE
Thank
you for contacting Knight Online Customer Support. I regret to inform
you that this account has been closed, as someone with access to this
account was observed using third-party tool, which violates our posted
Terms of Service policy. This account will not be unblocked and all
current/future tickets will be closed and no further action will be
taken on this account. I apologize for any frustration this may have
caused and thank you for your understanding.

QUOTE
Knight
Online müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için
teşekkürler.Üzülürek bildirmeliyimki bu hesap kurallarımızda da
belirtildiği gibi third-party tool (koxp) kullanımı sonucu
kapatılmıştır.Hesap açılmayacaktır ve bu hesap ile gelecek olan
ticketlar kapatılacaktır.Bunun neden olabileceği rahatsızlıktan dolayı
özür dilerim ve anlayışınız için teşekkür ederim.







4.Ticket
QUOTE
Thank
you for contacting Knight Online Customer Support. However, I am unable
to determine the nature of your inquiry. Please restate your issue and
provide us with as much specific information as possible. I apologize
for any inconvenience that this may have caused you. Thank you for
playing Knight Online.

QUOTE
Knight
Online müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için
teşekkürler.Malesef gönderdiğiniz yazıdaki içeriği anlayamadım.Lütfen
daha açık bir şekilde konuyu yazarak tekrar gönderiniz.Bu konunun
yaratabileceği rahatsızlıktan dolayı sizden özür dilerim.Knight Online
oynadığınız için teşekkürler.







5.Ticket
QUOTE
Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team. We appreciate you taking the time to contact us.

In
order for us to change your account information we will need to verify
that you are the rightful owner of this account. We will need the
following:

Your K-ESN account numbers

Please provide all
information for all payments made within the last 6 months. Once we
have this information we will be able to make the changes you requested
on your account. I apologize for any inconvenience this may cause.

Should
you require any further assistance then please feel free to submit
another ticket. Thank you again for contacting us. We hope you continue
to enjoy your experience in Knight Online!

QUOTE
Knight
Online müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için
teşekkürler.Bizimle irtibata geçmek için zaman ayırdığınız için size
minnettarız.

Hesap bilgilerinizin değişimini gerçekleştirmek
için sizin hesabın gerçek kullanıcısı olduğunuzdan emin olmamız
gerekiyor.Aşağıdaki bilgilere ihtiyacımız var:

K-ESN hesap kodu numaralarınız

Lütfen
son 6 ay içerisindeki yapmış olduğunuz bütün hesap bilgilerini
yazınız.Göndermiş olduğunuz bilgileri doğruladıktan sonra istediğiniz
işlemi gerçekleştireceğiz.Bu durmumun yaratabileceği rahatsızlık için
özür dilerim.

Eğer tekrar yardıma ihtiyaç duyarsanız bir diğer
ticket'ı atmaya çekinmeyiniz.Bizimle irtibata geçtiğiniz için
teşekkürler.Umarım Knight Online deneyiminizde eğlenmeye devam
edersiniz.







6.Ticket
QUOTE
Thank
you for contacting Knight Online Customer Support. We are aware of your
issue and currently working diligently on your original ticket
“****-*******”. Rest assured that we are working diligently to resolve
your query, however due to the complexity of some issues it may take a
bit of time. All future correspondences from us regarding this will be
in ticket “****-*******”. If you have any questions regarding a
different issue, please feel free to submit a new ticket and we will be
more than happy to assist.
We apologize for any inconvenience due to the delay and greatly appreciate your patience.

QUOTE
Knight
Online Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için
teşekkürler.Konunun farkındayız ve "****-*******" numaralı ticket
üzerinde çalışmaktayız.Sorununuz üzerinde tüm gayretimizle
çalıştığımızı garanti edebiliriz ancak konunun biraz karmaşık olması
işlemin biraz zaman almasına neden olabilir.Gelecekte atacak olduğunuz
benzer ticketlar "****-*******" numaralı ticketı kapsayacaktır.Eğer
farklı bir konuda sorunuz varsa, lütfen yeni bir ticket yazmak için
çekinmeyiniz ve size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağız.







7.Ticket
QUOTE
Thank
you for contacting your K2 Payments Support Team requesting a
conversion of your premium days. We sincerely apologize for the delayed
response. Unfortunately, at this time we are not offering premium
conversions. Please note that should you wish to purchase a different
premium type, you will need to wait a minimum of 3 days prior to your
current premium expiring.Please also be aware that at this time we are
unable to remove premiums from an account once they have been applied
to the account.
We apologize for any inconvenience this may cause
and appreciate your patience and understanding. Should you require any
further assistance, please feel free to submit a new support ticket and
we will be happy to assist you. Thank you again for contacting us. We
hope you continue to enjoy your experience with Knight Online!

QUOTE
K2
ödeme hizmetleri ile premium dönüştürme hakkında irtibata geçtiğiniz
için teşekkürler.Geciken cevabımız için özür dileriz.Malesef, şu an
premium dönüştürme yapmıyoruz.Lütfen aklıızda olsun,eğer başka bir
premium almak isterseniz premiumunuzun bitmesine minimum 3 gün kalana
kadar beklemeniz gerekmektedir.Lütfen aklınızda olsun ki hesabınıza bir
defa premium aktarıldıktan sonra bunu hesabınızdan kaldıramıyoruz.
Bu
konunun yok açtığı rahatsızlık için sizden özür dileriz ve sabrınız ve
anlayışınız için teşekkür ederiz.İleride yardıma ihtiyaç duyduğunuz
takdirde, lütfen yeni bir ticket atmak için çekinmeyiniz.Size yardım
etmekten dolayı mutluluk duyarız.Bizimle irtibata geçtiğiniz için
tekrar teşekkürler.Knight Online'daki deneyiminizden keyif almaya devam
etmenizi umuyoruz!







8.Ticket
QUOTE
Thank you for contacting the Knight Online Customer Support regarding your compromised
account. After gathering feedback from our community we are moving forward with offering
investigations on compromised accounts if we are able to verify the loss. Due to the
sensitive nature of these investigations they will take extended amount of time to receive
a response.

Please make certain that you do not submit a ticket from your compromised account as you
will be providing sensitive information that could be compromised. Please create a new
account and submit a new ticket with all the information below. Any multiple tickets will
be closed out and will only slow down all investigations.

Please include all of the following information in order to move forward with your
investigation :

· Date of Compromise
· Server(s)
· Character(s) / Account ID
· At least 1 item from your character(s) you have noticed missing
· We will need both accurate, and complete, payment information for the past 6 months.
o The last 4 digits of the credit cards
o Your K-ESN account numbers
o Click and Buy 9 digit customer IDs
· New Password (8-10 Characters long)
· New Secret Question and Answers (For a list of questions: https://www.gamersfirst.com/register/)
· New Seal/Unseal Password (8 digits long)
As a specialist takes a look at your account restoration, please note that doing the
investigation does not confirm a partial or a full restoration. We will not be restoring
any levels or nation points lost in the event that we do go forward with your restoration
(partial or full).

We apologize again for any inconvenience this may have caused and appreciate your patience
and understanding. Should you require any further assistance then please feel free to
submit another ticket. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy
your experience in Knight Online!

QUOTE
Zarar
gören hesabınız hakkında Knight Online Müşteri Hizmetleri ile irtibata
geçtiğiniz için teşekkürler.Ekibimizden gerekli bilgiyi topladıktan
sonra eğer kaybı doğrulayabilirsek zarar gören hesaplar hakkında
inceleme başlatıyoruz.Bu hassas incelemeler büyük bir zaman alacaktır.

Lütfen incelememize devam etmek için gerekli bütün bilgileri doldurunuz.

Date of Compromise: (Hack yediğiniz tarih)
Server(s) (Server yada serverlar)
Character(s) / Account ID: (Karakter yada karakter isimleri / Hesab ID
At
least 1 item from your character(s) you have noticed missing: (Kaybolan
itemlarınızdan en az birini yazmanız gerekmekte,mümkünse hepsini yazın.
We
will need both accurate, and complete, payment information for the past
6 months. (Son altı ay içerisinde yapmış olduğunuz tüm alış veriş
bilgilerini yazınız)
The last 4 digits of the credit cards: (Kredi kartınızın son 4 hanesi)
Your K-ESN account numbers: (K-ESN hesap numaralarınız)
Click and Buy 9 digit customer IDs: (Click and Buy 9 haneli müşteri numaranız)
New Password (8-10 Characters long): (Yeni şifrenizi yazın.8-10 haneli olacak.)
New
Secret Question and Answers (For a list of questions:
[url=https://www.gamersfirst.com/register/)]https://www.gamersfirst.com/register/):
(Yeni gizli soru vecevaplarınızı burya yazın.Gizli sorular için verilen
linke göz atın)
New Seal/Unseal Password (8 digits long): (Yeni Seal/Unseal kodunuzu yazınız.8 haneli rakamlardan oluşacak)

Hesabınızı
inceleyen bir uzman olarak belirtmeliyimki bu inceleme tamamen
eşyalarınızın geri geleceği anlamına gelmeyebilir.Kaybolan lvl ve np
puanlarını geri getirmiyoruz.

Bu konunun yok açtığı rahatsızlık
için sizden özür dileriz ve sabrınız ve anlayışınız için teşekkür
ederiz.İleride yardıma ihtiyaç duyduğunuz takdirde, lütfen yeni bir
ticket atmak için çekinmeyiniz.Knight Online'daki deneyiminizden keyif
almaya devam etmenizi umuyoruz!







9.Ticket
QUOTE
Thank
you for contacting Knight Online Customer Support. However, it appears
that your issue is billing related. To better assist you with this
issue, I have escalated your ticket to the billing department. In the
future, we ask that you submit any billing related tickets under the
‘Billing’ category. I apologize for any inconvenience this may have
caused. Thank you for your patience and understanding.

QUOTE
Knight
Online Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için
teşekkürler.Konunuz ödeme bölümüyle ilgili olduğu yolladığınız ticketı
o bölüme yönlendiriyorum.Gelecekte ödeme ile ilgili ticketlarınızı
"Billing" kategorisi altında gönderiniz.Bu konunun yok açtığı
rahatsızlık için sizden özür dileriz.Sabrınız ve anlayışınız için
teşekkür ederiz.


Not:Burada henüz olmayan ticket çevirilerini "Ticket Çevirileri" başlığına yazabilirsiniz.

_________________
forum kurucuları !!!!!!!!
avatar
beyzade

Mesaj Sayısı : 134
Rep Gücü : 336
Kayıt tarihi : 08/03/09

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz